Lättläst
Humana jobbar med omsorg.
Vi stöttar människor
som behöver extra hjälp.
Vi finns i Sverige, Norge, Finland. och Danmark.
Vi tycker att
alla har rätt till ett bra liv.
Humana jobbar inom 4 områden.
Klicka på området
du vill veta mer om.
Vill du veta mer om Humana?
Kontakta oss:
Telefon: 08-599 299 00
Humana koncern: info@humana.se
Personlig assistans: assistans@humana.se
Individ & Familj: individfamilj@humana.se
Äldreomsorg: aldreomsorg@humana.se
LSS: lss@humana.se