Hem 08-599 299 00 Växeln är öppen vardagar 8-17
Kontakta oss Fler kontaktuppgifter

Kvinna i Enköping söker personlig assistent!

Ort: Västerås
Yrkesroll: Personlig assistent
Publicerad: 2021-10-01
Sista ansökningsdatum: 2021-10-31
Arbetstid: Varierande – Dag, Kväll, Natt, Helg

Vill du arbeta som personlig assistent? Vi på Humana söker en timvikarie till en 70-årig kvinna med MS. Vill du vara med och bidra till vår vision - Alla har rätt till ett bra liv? Sök redan idag!

Om tjänsten: Kunden är en kvinna i 70-års åldern som har MS och är därför i behöv av assistans. Ditt uppdrag som personlig assistent är att finnas som stöd och hjälp i de situationer kunden önskar, exempelvis matlagning, städning och trädgårdsarbete. Kunden har ett intresse för matlagning och även trädgårdsarbete, så delar du dessa intressen med kunden är det ett stort plus.

Vi söker dig som:
- Har erfarenhet från en liknande roll.
- Har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift.
- Har B-körkort.och tillgång till bil om du inte är boende i Enköping.
- Tål pälsdjur, då det förekommer katt i kundens hem.
- Vi ser gärna kvinnliga ansökningar.

Arbetstid/Varaktighet: Vi söker en timvikarie vid behov med ev. chans till schemarad. Arbetspassen är förlagda främst vardagar klockan 15-20:00 och helger 11-16:00. Vi ser gärna att du även är tillgänglig för att jobba i sommar.
Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal.
Tillträde: Omgående/enligt överenskommelse.

Att jobba på Humana
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.

Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.

Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana HÄR 

Vad händer nu?
Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.

Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. 

Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!

Välkommen med din ansökan!

Arbetstid / Varaktighet: / Varierande – Dag, Kväll, Natt, Helg
Sök jobbet senast 2021-10-31
Ansök här

Kontaktperson

Elin Hjerén Rekryteringsansvarig