1. Start
  2. Om Humana
  3. Lättläst om Humana
En kvinna sitter i en stol med en anteckningsbok i knät.

Lättläst om Humana

Här finns en lättläst version om Humana

Humana jobbar med omsorg.

Vi stöttar människor
som behöver extra hjälp.
Vi finns i Sverige, Norge, Finland och Danmark.

Vi tycker att
alla har rätt till ett bra liv.

Humana jobbar inom 4 områden.

Klicka på området
du vill veta mer om.

Vill du veta mer om Humana?

Kontakta oss:

Telefon: 08-599 299 00 Länk till annan webbplats.
Humana koncern: info@humana.se
Personlig assistans: assistans@humana.se
Individ & Familj: info@humana.se
Äldreomsorg: info@humana.se
LSS: lss@humana.se