
Assistansstöd
Här kommer du vidare till Assistansstöd och därigenom når du även Humans lärportal samt kan rapportera avvikelser och synpunkter!
AssistansstödAssistansstöd är vårt webbaserade verksamhetssystem för schema, tidrapportering och social dokumentation. I Assistansstöd finns en bra överblick av dina arbetspass och här godkänner du de tider du arbetat respektive månad. Assistansstöd kan användas både i mobil och på dator.
Dina tider ska vara kontrollerade, godkända och signerade senast klockan 8:00 den 1:a varje månad, för att du ska få lönen utbetalad i tid.
Har du frågor kring din lön eller schema- och tidredovisning är du välkommen att kontakta Humanasupporten via telefon. Information om Humanasupporten hittar du under sidan Min anställning - Viktiga kontaktvägar.
Manualer hittar du inne i Assistansstöd. Du kan också gå våra utbildningar i Assistansstöd, dessa hittar du i Humanas lärportal som du når genom att logga in i Assistansstöd och klicka dig vidare till lärportalen.
Det är mycket viktigt att tidrapporteringen av dina arbetade timmar speglar hur det har sett ut i verkligheten. Den som arbetar hos kunden är den som ska stå på tidrapporten. Om du exempelvis byter arbetspass med en kollega måste detta också ändras i schemat i Assistansstöd och tidrapporteras korrekt.
Assistansstöd
Här kommer du vidare till Assistansstöd och därigenom når du även Humans lärportal samt kan rapportera avvikelser och synpunkter!
Assistansstöd