Hem 08-599 299 00 Växeln är öppen vardagar 8-17
Kontakta oss Fler kontaktuppgifter

Lättläst

Humana jobbar med omsorg.
Vi stöttar människor
som behöver extra hjälp.
Vi finns i Sverige, Norge, Finland och Danmark.

Vi tycker att
alla har rätt till ett bra liv.

Humana jobbar inom 4 områden.
Klicka på området
du vill veta mer om.

Vill du veta mer om Humana?
Kontakta oss:
Telefon: 08-599 299 00
Humana koncern: info@humana.se
Personlig assistans: assistans@humana.se
Individ & Familj: individfamilj@humana.se
Äldreomsorg: aldreomsorg@humana.se
LSS: lss@humana.se